MŰFAJOK szerinti bontás:

2016. március 9., szerda

J. K. Rowling: Harry Potter és a Titkok Kamrája



"Harry Potter varázslónak született. Második tanéve a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában éppen olyan eseménydúsnak bizonyult, mint amilyen az első volt. Lekési a különvonatot, így barátai repülő autóján érkezik tanulmányai színhelyére. S a java csak ezután következik..."

Dávid azt mondja, ugyanolyan jó volt, mint az előző, és (természetesen) meglepő volt a vége.
Hát én nem értek egyet vele - kivételesen.
Ugyanolyan jó?
Én elsőként azzal jellemezném a Harry Potter-sorozatot, hogy minden rész jobb, izgalmasabb, letehetetlenebb, mint az előző.
Lehet, hogy ez csak a 3. résztől igaz? Meglátjuk.
Azt tudom, hogy én felnőtt létemre az 5., 6., 7. rész beérkezését a könyvtárba már alig vártam, és igen hamar visszavittem mindet. Gyorsabban végeztem az utolsó részek 600 oldalával, mint az első egy-két rész 300-ával. Ez tuti.
Nem tudok újat mondani, csak azt, amit mindig: szerintem a Harry Potter méltán sikerszéria, igazi remekmű; bárcsak több ilyen íródna a gyermekek számára - és bárcsak a tanárok ilyen kötelező olvasmányt adnának fel! Sokkal több gyerek olvasna utána magától is, ebben biztos vagyok.

Az Animustól megrendelhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése