MŰFAJOK szerinti bontás:

2016. július 23., szombat

Daniel Defoe: Robinson Crusoe - rövidített változat


Olvass velünk! 4. szint
Átdolgozta: María Asensio
Rajzolta: Francesc Ráfols

"Robinson, a hajótörött tengerész a lakatlan szigeten bebizonyítja, hogy az ember türelemmel, erőfeszítéssel és leleményességgel képes felülkerekedni minden nehézségen, de rájön arra is, hogy a jó társaság és a közösség is elengedhetetlen a teljes élethez."

A Napraforgó Kiadó e sorozatában négy fokozatban könnyű olvasmányokat kínál az olvasással még csak most ismerkedő gyermekeknek szóló könyvektől egészen a már szívesen olvasó gyerekek szintjéig, akik klasszikus történetek olvasmányos változataival barátkozhatnak meg.

Nagyszerű könyv, hadd kezdjem ezzel. Pedig én nem annyira kedvelem a rövidített történeteket, de ez azokra vonatkozik, amelyeket 13-14 éveseknek kínálnak. Én úgy gondolom, a 12-14 év fölöttiek már olvassák el a teljes regényt, ha érdekli őket a történet!
De a Napraforgónak ez a sorozata, amely kisebbeknek kínálja a klasszikusokat, nagyon igényes, és még én is élvezettel olvastam, felnőttként!

Gergőnek szántam ezt a könyvet, aki 9 éves, és örömmel olvas már hosszabb regényeket is, de meg kell hogy mondjam, még Dávid is elolvasta, 12 évesen.

A Robinsont én kezdtem ma olvasni Gergőnek, aztán úgy alakult, hogy kb. a felétől ő olvasta nekem. :) Szuper élmény volt.

Azt gondolom, ez a sorozat tényleg alkalmas arra, hogy felkeltse az érdeklődést az eredeti regény iránt, valamint hozzáad a gyermek általános műveltségéhez azáltal, hogy már kisebb korában megismerteti vele a sztorit.

Gergő számára nagyon érdekes volt, ahogy Robinson túlélte ezt a borzasztó hosszú időt; izgalommal olvasta, illetve olvastuk egymásnak.

Nagyon ajánlom a 8-10 éves korosztálynak ezt a könyvet, már csak azért is, mert a történet valóban remek - úgy gondolom, kiváló példázata a kitartásnak, a hitnek, a türelemnek, a lelkierőnek; és nagyszerű szórakozás a gyerekeknek!

ITT megrendelhető!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése