MŰFAJOK szerinti bontás:

2015. május 2., szombat

Könyvek gyerekeknek

A 7 és 10 éves gyerkőceimmel ennek a korosztálynak jó szívvel ajánljuk a következő könyveket:

 
Asterix: A 7 évesem kedvenc képregénysorozata.


Csodakunyhó: Ez az ifjúságiregény-sorozat szerintem 7 és 12 év között mindenkinek bátran ajánlható.



 
Emil és a detektívek: Ezt én olvastam fel nekik, mert egy 7 évesnek még nehéz lenne, de így ő is nagyon élvezte!



 
Geronimo Stilton: Ezzel a sorozattal kapcsolatban most érzem azt, hogy mintha a negyedikesem már kezdene kinőni belőle... De egyébként nagyon szeretjük.


 
Május 35: Szintén én olvastam fel - nagyon élvezték, és hatalmasakat nevettek rajta.


És íme, néhány kissé "komolytalanabb" könyv, amelyek még az én nagy kedvenceim voltak gyerekkoromban, és most az én gyerekeim ugyanúgy szeretik:

A jó kis "Locspocs-sorozat" kisebbeknek. 


Érdekességként egy kép az 1980-as kiadásról:


Egy másik nagy gyerekkori kedvencem, amely most a 7 évesemnek is a kedvence lett. Talán néhány könyvtárban még fellelhető: 
Don Freeman: Pitypang, a hiú oroszlán
Jaj, mennyire szerettem! (Érdekessége, hogy Göncz Árpád fordította.)




És akkor legyen a mostani gyerekek nagyszüleinek a gyerekkorából is egy jó kis könyv, ami szintén örökzöld (vagy megérdemelné, hogy az legyen). 
(Külön élmény, hogy még a nagymama gyerekkori firkái vannak benne.) 
Katajev: Hétszínvirág


szórakozást kívánunk mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése