MŰFAJOK szerinti bontás:

2015. szeptember 6., vasárnap

C. S. Lewis: Narnia 2. - Az oroszlán, a boszorkány és a ruhásszekrény


"Narnia a jéggé dermedt birodalom, ahol örök tél uralkodik, Narnia az ország, amely szabadítójára vár. Egy vidéki ódon kastély eldugott szobájában áll a titokzatos szekrény. A négy kis kalandor e titokzatos szekrény ajtaján keresztül keveredik Narnia földjére, amelyet a Fehér Boszorkány tart rabságban. A hideg, a hó, a gonoszság uralja az egész birodalmat. Már minden remény veszni látszik, amikor visszatér Aslan, a Nagy Oroszlán. Elérkezik az igazság pillanata, s megindul a kalandos küzdelem a Jó hatalomra juttatásáért... C.S. Lewis világhírű NARNIA sorozatának második kötete."

Ezt is én olvastam fel a gyerkőcöknek, és nagyon tetszett nekik, szóval máris kezdjük a 3. részt.
Ez volt az első, amit filmen is láttunk, és örökre elvarázsolta a kisebb gyermekemet. :)
10-12 éveseknek való fantasy, fiúknak mindenképp ajánlott, de szerintem lányoknak is.
És fantasy-rajongó felnőtteknek is simán. Én nem vagyok az. Nem szeretem a fantasyt. De ez a könyv még engem is szórakoztatott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése